Zespół Blue-Line zapewnia wsparcie i pomoc doświadczonych akwarystów.

W przypadku problemów z nawożeniem linią Blue-Line zapewniamy pomoc. Wystarczy przesłać do nas e-mail, wg. podanego wzoru:

  1. Wymiary, litraż i wiek akwarium.
  2. Oświetlenie:
  • - rodzaj źródła światła (np. świetlówki T5, T8, kompaktowe, HQI, LED itp.)
  • - typ, barwa światła i moc (np. T5 2x39W Aquarelle i 865)
  • - czas oświetlania akwarium oraz czy jest wystawione na działanie słońca

Rodzaj zastosowanego podłoża:

  • - grubość jego warstw
  • - frakcja

Nawożenie:

  • - od kiedy
  • - jakie i w jakich ilościach są podawane nawozy
  • - czas, ilość i w jaki sposób do akwarium jest podawany CO2

Parametry fizyko-chemiczne wody w akwarium i wody na podmianę:

  • - nazwa i rodzaj używanych testów (np. JBL - kropelkowe)
  • - temperatura
  • - KH, GH, pH
  • - NO3, PO4, Fe

Obsada roślinna (gatunek, wielkość i ilość roślin) Obsada zwierzęca (ilość i wielkość ryb oraz inny żyjątek) Filtracja (marka i typ filtra oraz zastosowane w nim media filtracyjne) Opieka sprawowana nad akwarium (podmiany co jaki czas i w jakiej ilości, odmulanie, przycinki roślin, jak i kiedy był czyszczony filtr, jak dużo i jak często podawane pokarmy itp.) Opis wraz ze zdjęciami problemu i całego akwarium (zdjęcia robimy aparatem cyfrowym po zmroku, ze zgaszonym światłem w pomieszczeniu i zapalonym w akwarium).

Na podstawie tych danych, specjaliści są w stanie zdiagnozować przyczynę problemu.
Zasada jest bardzo prosta - im więcej danych tym lepiej!

E-mail należy przesłać na adres:
wsparcie.blueline@gmail.com


PRODUCENCI